måndag 12 december 2011

Återträff.

Visst är det märkligt att man träffar sina mc-polare kanske 2-3 gånger i veckan under säsongen, men på vintern ses man inte alls? I den lilla gruppen av grabbar som jag brukar köra med så träffas vi i Malmö för att dricka lite öl och snacka skit då och då på vintern. I fredags var det en sån träff. Trevligt som vanligt. Eftersom jag allt som oftast har en kamera med mig på turerna, så har jag gjort det till min lilla tradition att ta med lite bilder från säsongen som gått. Ett trevligt inslag tycker i alla fall jag.

Nästa månad blir det en träff i samband med mässan i Göteborg. I Februari får vi väl till en träff förvisso utan öl på Claessons motors vårmässa. Sen är det ju bara att vänta, har vi tur så börjar säsongen i slutet av mars.

Vi kör några roliga bilder va?



Ha det gött!

Nu kör vi...
.955i.

Inga kommentarer: