måndag 5 december 2011

Måndag igen!

Fast att jag dragit ner aktiviteten till att bara blogga på måndagar för att spara tid åt mig själv och min familj så känns det stressigt. Tiden bara flyger fram, snart är det jul och nyår sen går det på rätt håll igen.
Tror ni att vi får någon snö? Till jul? Det verkar ju tveksamt. Men det är ju ändå ganska bra, med tanke på att elpriset skulle varit mycket dyrare om det hade varit snö och kallt.

Jag satt och spanade på Blocket och hittade en ursnygg Triumph Speed triple från 2010 som bara gått 800 mil för 87.000kr.
Snygg maskin som bara väntar på att smiskas runt på Knutstorp nästa sommar. Så blir man sådär igen, ska man ha en sån hoj? Det är ju ändå roligast att ha en sån action-hoj, läs leksaks hoj. En sån Trajja blir din bästa kompis dagarna då man kör på Häckeberga och kör till Sjöborakan. Den älskar att köra bana, både små Knix-banor och storbana på Knudan. Det är ju denna typen av körning som jag kör till 90%. Varför envisas jag då med att vilja ha en hoj som lämpar sig bättre för långfärder? Ingen aning? Det är ju en såklart en sån här som vore det bästa för mig. Jag får fundera om helt enkelt. Jag har en säsong till att köra med min nuvarande maskin så jag behöver inte stressa.

Jag hittade denna GP1 Slip-on dämpare från Jardine. Den är ju helt sjuk! Den måste ju höras utav helvete
Den må vara liten, men den är så snygg!
Måndags bilden som skulle vara lite kul har jag helt glömt bort! Vi kör denna idag...
Snacka om fårskallar!

Nu kör vi...
.955i.

Inga kommentarer: