måndag 19 december 2011

Snart jul...

Vi har fått ytterst lite snö, som faktiskt ligger på maken hos mig nu. Fast det är inte mer än att om det börjar blåsa så flyger allt bort. Senast idag mötte jag en hoj som var ute på en liten tur. Att vissa har sån extrem vilja i sig! Det är till och med en på mitt jobb som fortfarande pendlar till jobbet med sin mc. Det är tufft!
Jag tycker själv att det är jobbigt att pendla med min bil på morgonen när det är helt svart ute. Jag har dessutom så dåliga lampor på min firmabil. Men de borde ändå vara dubbelt så bra som belysningen på en gammal mc.

Jag hörde på radion i veckan att en kille från Helsingborg hade kört av vägen med sin mc. När räddningspersonal kom fram till honom så visade sig att han inte ens hade någon hjälm på sig. Hur fasen tänker man då?  Det kan inte var sant, det måste varit en snubbe som stulit en mc?

Denna veckan är det jul, det ska bli najs. Har ni tänkt på att önska er presentkort på SMC? Det är ju en jättebra julklapp. Avrostningen eller några KNIX kurser eller rent av en BKK? Jag tycker att det är en toppenbra present!

Detta har förvisso inget med mc-körning att göra men man kan ändå gilla denna bilden på något sätt. Jag kan liksom känna av killens problem.


Snacka om att känna av ett problem, kolla in nästa bild då...


Nu kör vi...
.955i.

Inga kommentarer: