torsdag 22 december 2011

God Jul !

Vi avslutar året just här. God Jul och god fortsättning på er!
Jag tar lite jullov också. Jag kommer att blogga igen efter mässan i Göteborg. Då är vi inne i februari och säsongen börjar närma sig så smått. Då ska jag börja rusta min hoj för säsongen. Hoppas att det blir mycket åka av nästa år. Inte en massa regn som i somras.
Ha det nu så bra och ät inte för mycket så att ni inte kommer i era mc-kläder!

En bild på en Ducati så här innan jul kan väl aldrig vara fel?`

Nu kör vi...
.955i.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag hittade din blogg på google när jag sökte information om min gamla minicross (swm) precis en sådan du har renoverat. Vet du vad man kan få för en sådan idag? en vajer är av men man kan trots det få igång den.
Mvh Sandra

.955i. sa...

Ska du sälja den gamla kämpen? Tyvärr är det nog inget som kommer att göra dig särskilt rik.
Men glädjen för ett barn att få köra runt med den i trädgården är oslagbar. (Inte för min dotter då som hatar den)
Spara den istället till dina egna kids. Den verkar ju inte ta speciellt mycket stryk av att vänta på en förare i 10år till.

.955i.

Anonym sa...

Den står mest och samlar damm och mina döttrar har aldrig varit intresserade :-) Å jag kan ju inget om sånt där haha... så tänkte väl slänga ut den, kanske finns någon som vill köpa den iaf som har större glädje av den än vi :-)

Mvh Sandra

Unknown sa...


Det är den bästa tjänsten som cyklarna ! med en enorm design och kläder samt .
mckläder
mc kläder
mc jacka
mc hjälm
mc Hjälmar
mc byxor